Hillevi & Jessica #1

2011-04-21 | 22:02:19



Nikon D90 + Nikkor 18-105
Foto&Redigering: Felicia Lilja (jag)
Modeller: Hillevi & Jessica

Bilder från i måndags, då jag och mina kära vänner var i Halmstad. Tycker att bilderna blev mycket tuffa, den 'bryggan' ner till havet där de sitter och hoppar ifrån är typ den perfekta fotoplatsen! Älskar den.
Idag har jag och dessa tjejerna på bilderna (+ Matte) vatt i Kristianstad, köpte inget. Hade en mycket mysig dag i sommarvädret! Men är lite sur på mig själv att jag inte tog med kameran, där fanns så många fina blommor..


Skärtorsdag idag också ju, tänke bara önska alla en mycket Glad Påsk! :D

Kommentarer
Postat av: sofie

Fina bilder! :)

2011-04-21 | 23:27:34
URL: http://photobysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback