'hoppas jag har tur..'

2011-08-09 | 20:07:59



Nikon D90 + Nikkor 18-105mm
Foto: Felicia Lilja (jag)
På bilderna: Några random personer som ville ha lite tur!

Även dessa bilderna kommer från Halmstad och hamnfestivalen, jag vet inte vilka personerna på bilder är men de funkade bra som modeller för mig! Hoppas att de vann något, själv testade jag en gång att ta ett gosedjur.. men det gick inte så bra. Jag brukar faktiskt klara det, men denna gången var det svårt! ;)
Idag har jag suttit och kodat, fixat ny header, 'profilbild' som även är klickbar så får du reda på lite mer om mig!Jag klarade även ut att fixa bakgrunden så att ingen 'sticker ut', yes!  Jag är faktiskt ganska nöjd..
Vad tycker du om den nya designen?
:)


Kommentarer
Postat av: NRphotos

så jag fick inte vara med och ha tur på en bild ;)

haha nej skojade!

mycket fin designen blev! :)

2011-08-09 | 20:47:23
URL: http://naemirosander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback