Dag 1

2011-02-22 | 19:01:37
En bild på mig + 10 fakta om mig



1. Mitt hela namn är Anna Felicia Rosander Lilja
2. Jag är hela 179 cm lång!
3. Jag har en lillebror som heter Felix. Felix & Felicia, bra fantasi..
4. Mina favorit färger är lila, rosa, röd och svart.
5. Jag är med i ett gäng, haha eller vad man ska säga. Tjejgäng, låter väll lite bättre. Vi är fem tjejer som håller ihop i vått och torrt! ♥ ELAEH.
6. Jag lyssnar på mycket blandad musik. Helst hoppiga låtar som man kan dansa till, tycker inte om balader..
7. Jag läser tyska.
8. Jag går i klass 8a och det är den bästa klassen!
9. Jag är väldigt höjdrädd och flygrädd. Usch, hatar att flyga. Känner att jag ska dö varje gång jag går på ett flygplan. Bara för att jag var så smart att titta på filmen om tvillingtornen några dagar innan jag skulle resa till Thailand. Och i den filmen så tar de ju över planet och alla dör. Och det blir ju inte mycket bättre när mamma säger: Men om planet kraschar så dör vi iaf allihopa.
10. Jag älskar smycken, helst armband och ringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback