Dag 4

2011-02-25 | 01:00:00
Mina mål/drömmar/önskningar

Ja, här finns det massor att skriva. Så jag tänkte dela in det i små delar, och vi börjar med mina mål. Mina mål är väll att jag ska gå ut högstadiet med mycket bra betyg, sen gå vidare till gymnasiet såklart. Jag har inte så mycket andra krav. Mina drömmar då, jag vill inte ha ett "vanligt" jobb. Inte jobba i affär eller nått sånt. Just nu hade jag kunnat tänka mig att bli arkitekt, rita hus, trädgårdar och sånt. En annan stor dröm är att jag vill bo i ett
annat land i ett år kanske, helst i London, New York eller Los Angeles. Och en annan dröm är att när jag blir stor så ska jag inte bo kvar där jag bor nu. Alltså inte i en liten by, jag vill bo i en storstad. Älskar Göteborg, så där hade jag kunnat tänka mig att bo! :) Önskningar, jag vill att jag och mina vänner även ska hålla ihop när vi blir äldre. Och en stor önskning just nu är att köpa en systemkamera och bli en "hobbyfotograf"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback