fallen ängel

2011-02-23 | 17:51:30
Läste ut en av världens bästa böcker idag, den är verkligen super! Boken ligger på delad första plats med twilight böckerna, hihi! Så för er som inte har läst fallen ängel, LÄS DEN! :D Den är verkligen skit bra, påminner lite om twilight böckerna. Och till er som har läst den, vad tyckte ni om den? :)

Var ute och gick
en runda med min bror innan idag, en av de gånger då vi verkligen funkar bra ihop.. utan att börja reta varandra, hehe. Det var nog mest för att vi båda pratade om saker som intresserade oss, min bror pratade om tv spel och hans funderingar om vilken ny spelkonsoll han skulle köpa, haha. Och jag, jo ni kan kanske gissa. Det börjar på k och slutar med amera, hihi. Men nu ska jag dra på träning, undrar hur många vi kommer va idag. De flesta är ju iväg på skidsemester och sånt. Haha.


Kommentarer
Postat av: Viktor Frisk

Sv: Va roligt att du är med !

2011-02-23 | 20:44:50
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback