målning & makeover

2011-07-28 | 23:02:14


bara för att jag tog en bild som är sådär ganska tråkig med en blåaktig ton

Igår var jag först i stan med Hille sen åkte vi till en tjejkväll som blev lyckad, hillevi sov här sen och imorse så satt vi och tittade i gamla skolkataloger, haha! Det var mycket intressant att titta på gamla bilder... heh. Idag har jag även målat min 'lekstuga', från gul till grå. Och nej, den är inte nån liten med massa spindelnät, haha! Den är faktiskt ganska 'stor', jag ska total renovera den inne också, jag ska måla väggarna vita och sy gardiner och sådant. Så sen tänkte jag tvinga Hillevi att sova där ute, mohaha! Jag tror jag ska ta 'före & efter' bilder så ni får se makeovern, haha :D


oj, märkte det nu det fanns många 'haha,hehe' i denna lilla texten... ;)


Kommentarer
Postat av: Karo

Anmäl dig gärna till min fototävling. Temat är sommar! :)

karoslife.blogg.se/2011/july/fototavling-1.html

2011-07-29 | 20:56:17
URL: http://karoslife.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej Felicia! :)

Jo jag tänkte bara fråg om du skulle vilja göra ett bloglovinbyte eller länkbyte med mig?

Tänkte att det ´kanske vore kul;)

Kram L

2011-07-30 | 22:19:59
URL: http://louisecarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback