Egopic

2011-03-13 | 17:26:47

En liten egopic från igår, tog massa bilder igår. Tänkte lägga upp lite i veckan! :)

Som ni ser så gjorde jag en snabb förändring på bloggen (igen), har såklart lite till att pilla med, menyn & bakgrunden. Så hela min dag igår gick åt till att fotografera, gick en runda och alla glodde på mig, jag bara jaahhaaa? Haha, på kvällen tog jag iaf bussen hem till Jessica med Hillevi dit kom också Matilda! Vi fotade gaaansskkaaa mycket, hehe. Fast jag var så snäll så att jag lät Hille&Jessi ha kameran typ hela tiden för de tyckte att det var så kul :) Tänkte lägga upp lite bilder därifrån också!
Match imorse, mot Ängelholm. 1-1 blev det, sista matchen denna säsongen. Och vi kom 2:a i serien, GREAT! :D Ska strax sticka till kyrkan, jippiejääy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback