Felicia x4

2011-03-22 | 18:36:04


Lite knasiga bilder tagna nyss, dagen gick ganska fort. Tisdagar är alltid lika 'roliga' eller vad man ska kalla det ;) Fick hem ett bioblad igår, fem filmer som jag vill se fanns med på den.. Black Swan (15 års gräns fuck), Red Riding Hood (har för mig att det typ är en skräckis av vanliga rödluvan), Scream 4 (haha, kanske nått att se?), Love & other drugs och I am number four (verkar skirbra, lite twilightkänsla..) Så nu får mina trevliga vänner följa med mig på biiioo! :D


Kommentarer
Postat av: jessica

I'm on! :D

2011-03-22 | 20:16:57
Postat av: Carolina [FOTO]

Nej vad kul! :D



Haha, jag vill se alla de filmerna! ;) I am number four verkar superbra, och Black swan!

2011-04-11 | 15:37:26
URL: http://carolinasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback