Konfaläger I

2011-03-21 | 16:45:56


Nikon D90 + 18-105mm
Foto: första bilden: jag, andra bilden: hillevi
På bilderna: Jag och Hillevi

Lite korniga bilder, råkade fota de första bilderna i lördags i raw-format.. har inte lärt mig hur jag ska hantera raw-filenr än och så vill inte bilderna som jag sparar i 'spara för webben' laddas upp på bloggen, skit. Men jaja, vi ska tänka positivt! Dagen gick fort, läsvecka denna veckan så första lektionen läser vi bara, skönt. 

ett + är att det bara 4 dagar tills jag och mitt underbara innebandylag åker på cup i Jönköping, 3:e året för mig, gyttans! Även fast jag inte får va med att spela, så kan jag ju fota ;) Så idag på träningen ska vi få våra limegröna t-tröjor som ska va tjejernas uppvärmingströjor. Jag ska också ha en, såklart! Så idag ska vi skriva på dem, undra vad de vill skriva på min tröja.. hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback