min,min,min

2011-03-10 | 19:47:28


slänger in en liten såndär halvt tråkig bild, men det får duga.

Känns som att jag skriver super tråkiga inlägg nu för tiden, men jag är lite deppig över att mitt batteri till kameran inte har kommit än men,men. Mamma var typ 110 % säker på att det kommer imorgon! Ni kan ju gissa vad jag ska göra efter skolan imorgon, stickahempackauppbatterietslängadetpåladdningväntafota! Ska fixa en ny design i helgen också, ta lite nya bilder och sitta och pilla med det, kul! ;) nej, nu måste jag plugga lite till på mina tyskaglosor. tråååkigt! Skit tråkigt väder dessutom, det är inte kul när det snöar & regnar.


Kommentarer
Postat av: Cajsa - fotoblogg

Fin blogg du har! :D

Och fin bild ;)

2011-03-17 | 16:32:42
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback