sunny day

2011-03-08 | 19:52:17
Min kompis Jessica tyckte att jag stavade mycket fel här på bloggen på mina inlägg, haha. Men om jag ska vara riktigt ärlig, så bryr jag mig inte. Haha, Jessica ta inte illa upp när du läser det här lilla gumman (a) Jag skriver som jag skriver, och skiter i alla skrivregler. Så nu vet ni om det, att jag läser inte igenom mina texter innna jag lägger upp dem. Jag bara klickar, och det kommer inte ändras! haha ;)

Dagen gick fort, inget jobbigt alls. Har matte prov imorgon så det har blivit mycket pluggande i eftermiddag, har även hunnit sticka hem till farmor & farfar en runda idag. Farmor fyller 80 år idag, så det blev kak-kalas! Haha, skit mätt när jag gick där ifrån. Men mmm, muums så gott det var! :) Får väll hoppas att mitt kamerabatteri kommer imorgon, dte lutar mot det iaf. Va inne på deras hemsida och kollade hur det gick med min 'reperation' (fast jag ska få ett nytt) och det stod att det hade skickats. Så jag hoppas det kommer imorgon! Älskar dessutom vädret nu i veckan, sol, sol, sol! :D

Kommentarer
Postat av: jessica ^^

taskig du är :(

förstår bara inte hur du kunde få VG i svenska med alla dessa särskrivningar & stavfel...

taskigt läge :/

där är iaf inga stavfel på detta inlägg! elr jooooo..du har skrivit dte, mahaha (6)(a'

2011-03-08 | 21:19:24
Postat av: Isa inspiration

Guuud vad fin header och blogg! :D

2011-03-11 | 20:30:40
URL: http://isaoliviainspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback