Nallis

2011-05-21 | 22:23:09

en bild på mig & nallen som jag köpte på Harrods i London. Nallis är jätte mjuk och gosig, jag kallar den just nu Nallis för jag har inte hittat på nått namn ännu. Hihi, detta låter jätte barnsligt men jag är ju gaanskaa barnslig...
Igår var jag och mina kompisar på Björket, kul faktiskt. Det hade kunnat va bättre låtar men,men. Idag har jag slappat och fotat lite. Grillkväll men släkten ikväll också, mycket mysigt. Fira födelsedag x5 personer! Great att man kör några flugor i en smäll!



Kommentarer
Postat av: NRphotos

riktigt möjsigt!

jag håller på att redigera bilderna nu! växla sen? :D

2011-05-22 | 11:11:05
URL: http://naemirosander.blogg.se/
Postat av: NRphotos

vet du!?

jag är så otroligt smart!

jag har lagt upp bilder på bloggen nu, ta dem! dra dem till en mapp i dina bilder så får du dem fina och bra utan att ta tid genom msn! :D

2011-05-22 | 17:16:07
URL: http://naemirosander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback