ett gott skratt förlänger livet- jag är odödlig!

2011-11-14 | 17:50:58

Tjoohoo!  Tjoohoo! Detta blir mitt sista inlägg för den här gången, men jag tyckte iden med att en gång i veckan så gör jag ett inlägg. Eller? c:  
Just nu kollar jag på Project runway, hehe, ett av mina favorit program. Ja just de! har ett låt tips till alla kuliga människor ute i världen! Artisten heter Timbuktu och låten heter The botten is nådd! Om ni inte har hört den innan så lyssna på den genast, ni vet aldrig vad jag ska med er annars.. S K O J A! haha ( själv tycker jag att jag är väldigt rolig.. c:) 

Två dåliga skämt, från mig: 
"Det var två kor som var ute och flög då sa den ena till den andra
-Kan kor flyga?
Den andra svarade:
-Nej.
Sedan flög de vidare."

"Det var en tjur och en ko som var ute på promenad. Plötsligt fick tjuren syn på en handske. Han sa till kon:
-Jag tror jag har hittat din bh. 

hahaha! Jag vet jag är inte den bästa komikern, men jag skrattar i alla fall åt mina egna skämt! (det är ju alltid något!) 
 
Det var allt för mig. Ha det bäst! c: 

ps. bilden ovan tog jag förra sommaren..(skrattar innombords) c:
 


Kommentarer
Postat av: Julia Hill

Vilken fin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte? :)

2011-11-15 | 16:33:32
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
Postat av: Ellen

hej! jag har börjat med veckans blogg igen, och denna vecka loovar jag att utse vinnare! :)



var gärna med: http://ellenkarramellens.blogg.se/2011/november/ny-veckans-blogg.html#comment

2011-11-15 | 21:11:51
URL: http://ellenkarramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback