Hillevi bloggar....

2011-11-08 | 18:14:48

Heeejsan Hoppsan!  Jag tänkte skriva eller göra ett inlägg eller vad det nu heter c: Felicia är ju i Cypern, så då passar jag på! Jag heter Hillevi som ni kankse redan har förstått, annars kan jag ge er ett tips..(kolla rubriken...) Bara så att ni vet så är jag sämst på att stava, ifall ni upptäcker något! :) i vilket fall som helst så är jag 15 år och bor på "landet". Jag har en hund som heter Neo och två katter som heter Maja och Stig. Fyndiga namn va? ;) Jag tycker om att kolla på fotboll, spela (slå?) på mitt trumset, shoppa, vara med friends och mycket mer! men det orkar jag inte skriva. Jag också en bror, eller en tvilling-bror som heter Håkan. Jag älskar verkligen också att lyssna på musik---> högt! Några artister/grupper som jag tycker om är Bruno Mars, Daniel Adams-Ray, Den svenska björnstammen, Maskinen och mycket mer här med! När jag kollar på tv så blir det mest Idol, Robinson och Så Mycket Bättre. I final avsnittet av Robinson ska Hässleholmaren Louise vara! :) Och i Idol Hässleholmaren Robin! :) Men i sista avsnittet av Idol kan också Moa vara. Robin och Moa är sjuuuukt bra! :) 
Det var nog allt för mig för den här gången! Och kanske jag gör ett till inlägg, beror helt på Felicia, men om ni vara vill, vågar och kan så kankse de kan gå, hahaha! 
Men vi hörs! Haaaj haaaj :)
(måste bara tillägga en sak, jag kan vara (är) lite knasig ibland.. hihi.. c:) <---- haha! kolla det blev en hatt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback