l ö r d a g

2011-11-12 | 19:45:19
   


Idag är det lördag och igår var det fredag (bara så att ni vet..) Igår kväll kollade jag på Titanic för fjärde gången, den är sååå bra! En av mina favorit filmer! Men det är sjukt att det har hänt på riktigt.. Men i vilket fall som helst är det en toppen bra film! 
Idag har jag för det mesta inte gjort någonting men jag har kört lite med meine Moped, haha! Men snart börjar det nästan bli för kallt, men men det är bara att köra på! (haha, köra på.. jag är så klyftig..) 
Ikväll blir det Så mycket bättre där Jason (Timbuktu) ska ha sin dag. Det programmet är så bra och det är ju klart kille med! c: 
Ha de gött!



                                                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Ebbis Kvarme

vilken fin bild! :D

2011-11-12 | 20:16:23
URL: http://ebbakvarme.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin bild!!! :)

2011-11-12 | 21:21:19
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback