s ö n d a g

2011-11-13 | 12:20:30



Ännu en söndag.. lika tråkig som vanligt, men men håll huvudet högt för att snart kan det hända saker! jag kom på det att jag skrev aldrig något skämt/gåta igår så att jag har hittat en idag eller en vet jag inte om det är, men strunt samma, jag tycker den är kulig i alla fall! c:
"Du vet att du är en idot när...
-du blir påkörd av en parkerad bil.
-du vill ha en ny munk eftersom det var hål i den förra.
-du ringer nummer-upplysningen för att få numret till 112.
-du snubblar över en sladdlös telefon.
-du säljer bilden för att få pengar till bensin."
Jag vet jag har dålig humor...men det kom ett skratt ur mig i alla fall! haha c:
Ha det gött!

Bara två gåtor till...
-Vad är höjden av nyfikenhet?                                                                                           
Svar: att ringa och fråga om man själv är hemma.   

-Vad är höjden av artighet?
Svar: Att hälsa på sig själv i spegeln.

hahahahhah! Ha det gött!




Kommentarer
Postat av: Lina - fotoblogg

Fin bild,väldigt söt.

Halsduken är underbar.

2011-11-15 | 17:35:55
URL: http://liiinasfoton.blogg.se/
Postat av: Emelie- photography

vilket sött kort :)

2011-11-16 | 15:23:34
URL: http://eemeliethuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback