f r e d a g

2011-11-11 | 19:23:16
 

Heeeej igen! Hillevi speaking, haha! (har så dålig humor) Jag och Felicia har tagit det beslutet att..att jag ska blogga under helgen tills hon kommer hem! I hope you like it! c: 
Just nu sitter jag och spelar sönder Ron Popes låtar och försöker överleva kvällen för att min bror spelar hög musik på sitt rum pappa är där nere och spelar medans jag tänkte att jag ska spela högst--> då överlever jag. Och föresten det är ju F R E D A G tummen upp för de! Har haft tre prov i veckan- inte kul, inte kul. Förstår inte hur lärare tänker ibland, deras jobb är väll att plåga eleverna och dem har lyckats! 
Under veckan har jag också blivit beroende.. av R O B I N S O N S P E L E T! testa! ni kommer inte kunna sluta att spela, ehhhe c;    
Tänkte också skriva ett skämt varje dag jag ska blogga, efter som jag har så dålig humor (enligt Jessica..) Dagens "dåliga" skämt är: "Allan kunde inte hitta E6:an så att han körde E3:an två gånger istället"               hahahhaha!! I know you like it! c: Detta var allt för mig, vi hörs! (på bilden har jag låångt hår! och är väldigt seriös, Jessica likes it c;)
Ha de gött!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha! Du liknar en ödla...:)

2011-11-12 | 12:59:11
URL: http://jessicawrede.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback