Freezing cold outside

2011-11-12 | 13:12:05
     
Det är ju jäääättekallt utee!! Hur ska jag kunna överleva vintern om det redan är så kallt? Det återstår att se. Nu lyssnar jag faktiskt på julmusik, det är helt klart det bästa med julen! Jag hittade lite frågor som jag tänkte svara på så att ni kanske får en "klarare" bild av mig! haha! c: 


                                                                         

1. Choklad eller glass? glass
2. Hårfärg? mörkblont, eller vad man ska säga
3. Längd? ca.175-6 cm
4. Frisyr? en typ av mohawk, haha
5. Ögonfärg? blå
6. Skostorlek? 38
7. Kjol/klänning eller jeans? båda
8.Fotboll eller handboll? fotboll
9. Civilstatus? singel 
10. Vänster eller högerhänt? höger


1. Kärlek eller pengar? kärlek
2. cider eller öl? Inget
3. Dag eller natt? Dag
4. One night stand eller förhållande? förhållande
5. Tv eller internet? internet
6. Pepsi eller cola? cola
7. Fest eller romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Färgfoto eller svartvita? båda
9. Telefonkontakt eller face to face? face to face
10. Bilddagboken eller myspace? facebook c: ehee


1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? har aldrig gjort
2. Har du nånsin gjort något du ångrar? har väl alla, så japp, det har jag
3. Har du hoppat bungy jump? vill, men vågar inte..
4. Har du nånsin varit med i en olycka? bröt benet när jag satt i barnvagnen (när jag var liten c:)
5. Har du nånsin ätit en hel tårta? nej, uhh
6. Har du nånsin gått på bio ensam? haha nej
7. Har du nånsin tyckt att världen suger? ja
8.Har du någonsin gjort något pinsamt? JA
9.Har du någonsin gått till skolan osminkad? ja, senast var i fredags, haha!
10. Har du någonsin jättekär i någon? Ja, det kan man väll säga, haha c:

1. Saknar du någon just nu? ja
2. Är du glad? ja
3. Är du fundersam? ja
4. Är du uttråkad? nja, kanske de, haha c:
5. Är du tysk? haha nej
6. Är du italienare? nope
7. Är du fransk? men nej
8. Är du svensk? JA, b i n g o! haha
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? jauop
10. Gillar du någon just nu? ja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback