Gapskratt och handbollssnack

2012-08-09 | 19:32:15
Nikon D90 + Nikkor 50mm f/1.8G + silvrig reflexskärm ll Foto: Jag ll Modell: Hillevi
Dessa bilderna togs för några dagar sen, jag skulle fota Hillevi lite sådär spontant.. haha. Hon satt sig på en trappa och jag började knäppa bilder lite ovanför (gillar "ovanför" bilder, höhö) och typ var 10 sekund bröt vi båda ut i gapskratt sådär utan någon andledning, ja som ni ser bilden uppe till höger, haha i love it!
   Heeeela dagen igår hängde jag med mina härliga tjejer, mycket roligt & trevligt! Men dock så var det ju den STÖRSTA handbollsmatchen igår, eller ja nästan iallafall, så jag satt med mobilen på svt play och tittade... & när det 24:e målet i de sista sekunderna kom så utbröt jag i ett stort YES och alla blickar riktades mot mig, men vad gör man när Sverige vinner över Danmark liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback