Hejdå sommarlov, hej gymnasiet!

2012-08-20 | 17:52:33
Slängde ihop ett lite collage med lite blandade bilder från sommarlovet!
Jahapp, då var detta sommarlovet slut eller ja nästan om 15 timmar och 43 minuter så börjar jag gymnasiet. Jag är superdupermega nervös, för att jag känner inte en enda person, så hoppas att där finns nån som vill va med mig, haha. Jag hoppas verkligen att detta blir tre mycket bra år och att jag kommer lära känna många nya personer! Så nu njuter jag av mina sista timmar av detta underbara sommarlov med att titta på när Vittsjö spelar mot Tyresö, fotboll och damallsvenskan jag snackar om, heja Vittsjööö! och ordentligt mycket med sömn, det lär behöver inför morgondagen! 

Kommentarer
Postat av: Malvina

sv; haha jaa samma här! Går sam-media :) du själv?

2012-08-21 | 19:05:37
URL: http://mallewaina.blogg.se
Postat av: Malin

Fina bilder :)

2012-08-24 | 15:36:02
URL: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback