Mina vänner (dag 2)

2012-02-15 | 20:50:55

Jag tycker själv att det är roligt att läsa om andras kompisar så när jag hittade denna '30 dagar' så valde jag att skriva lite mer på just denna, hihi. Okej då kör vi, vi börjar från vänster och läser oss ner!

Matilda
, även kallas Matte, Määätilda eller Sixten. En otroligt rolig och härlig tjej som jag har kännt i ca 9 år (wow)!
Ebba, min nästkusin. Vi är så lika, både till utseende och sättet. Så otroligt omtänksam och superduper snäll!
Naemi, även kallad Nemi, Naejmi, Nizan (haha!), festis! Min kära kusin som alltid har varit min bästavän. Hon är så sjukt kul, så himla snäll och envis haha!
Hillevi, även kallad Hille, Snille, Hälevaj.. En grymt töntig tjej, haha skojar bara! Diggar henne så mycket, hon vågar gå och klippa av sitt hår och kör fullt ut på sin egen stil! Rolig, trevlig, snäll och häärlig!
Jessica, även kallad Jessi, mobboffer.. När vi började 7:an började vi i samma klass och vi blev omedelbart bra vänner vi har hållt ihop i upp och nedgångar sedan dess. Litar på henne fullt ut, rolig & snäll är hon självklart också!
Elina, även kallad Elle. En tjej med starka åsikter, haha! Hon är kulig, snällig & rulig!
De fyra bilderna längst ner ser ni mitt härliga innebandylag, de är yngre än mig men de är ändå lika roliga! Har alltid super kul med dem! 

& en hälsning till mina fina närsta vänner som finns på bilden här ovanför, ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper - fotoblogg

sv: Ja men ändå, när dagen kommer om jag nu blir antagen, kommer jag säkert stå på flygplatsen och skaka, haha! Nejmen jag hoppas det blir bra, det blir säkert bra för dig med! :D

Kramis

2012-02-15 | 21:13:02
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/
Postat av: ebba

Det är så sant att vi är det! Tack så mycket Flisan! DU är bäst! :D <3

2012-02-16 | 17:27:11
URL: http://barajustmin.blogg.se/
Postat av: Naemi Rosander photography

NIZAN HAHAHAHAH!

åja envis var det ja ;)

felicia du är bääääääättre än bäääst! :D<3

2012-02-16 | 20:02:43
URL: http://naemirosander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback