Kommer du ihåg?

2012-03-10 | 15:07:38


2011 Eric Saade "Popular"                                                    2010 Anna Bergendahl "This is my life"
Detta är ingen låt man glömt ännu såklart. Inte klokt egent-      Har inte mycket att säga om denna låten,tråkig.  
ligen att den blev 3:a i Eurovison, men ett stort tack till             Men inte glömmer man bort att man tänkte:
Eric som gjorde att vi slipper kvala i år! Första meningen i         Var försvann gitarren? 
denna låten är dum, stop don't say that it's impossible
cause I know it's possible...
men vem har inte gått och nynnat
på denna låten eller försökt dansa som dem?

2009 Malena Ernman "La voix"                                  2008 Charlotte Perrelli "Hero"
Punkt, punkt, punkt... Okej, jag fattar inte! Vad tänkte       En typisk schlagerlåt och såklart skriven av Tomas G-
Sverige med? Opera...nejtaack! Can you keep a secret..   sson eller? Dessutom, en 40 åring står på scen med
jag gillar inte denna låten.                                               en "klänning" som nästan inte täcker rumpan, pinsamt!

2007 The Ark "The worrying kind"                                       2006 Carola "Evighet"
Hej härliga låt! En låt som sticker ut ur schlagerboxen,         Säger som Sean den förste banan: Carola? Inte så
denna låten var min favoritlåt när jag var 11 år..                  bra. En evigheeeeeeeeeet, en kort seeeeekuuuund..

2005 Martin Stenmarck "Las Vegas"                                      2004 Lena Philipsson "Det gör ont"
Laas vegaaas, oooo, you better hold on thigt, were in             Ont det gör ont men det går, det gör ont en stund
Las vegas tonight...
Jaaaa... svängigt som en pensionär          på natten men inte på dan... Vem har inte sjungit
skulle säga, nejmen.. låten är verkligen såååå 2005!              denna på singstar eller nynnat på den? Ingen 
                                                                                          glömmer väll bort hennes trevliga uppträdandet..
                                                                                          Om nån hade gjort så idag, jaduu, du vet själv vad
                                                                                          som hade stått på nästa dags tidning!

2003 Fame "Give me your love"                                     2002 Afro-Dite "never let it go"
Hej smöriga låååt! Har inte mycket att säga.                          Ännu en svänging låt, disco, disco, discoooo!

Som den mellonörd jag är, haha. Bilder: google, text: jag 
Såå, nu är ju frågan vem som kommer bli 2012:s vinnare! Vem vill du ska vinna ikväll?
Själv hoppas jag på Loreen!


Kommentarer
Postat av: Frida Måhl

Gillar du mode?? :)

http://drheas.blogg.se/2012/march/kepsar.html#comment

Är det här en trend du kommer haka på i vår?? :)

2012-03-10 | 19:40:24
URL: http://drheas.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag hoppas också på loreen

2012-03-10 | 20:22:26
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: alicia

fin blogg! titta gärna in på min :)

2012-03-11 | 09:19:18
URL: http://aliciaback.blogg.se/
Postat av: Annika

Eric Saade är bäst! :)

2012-03-11 | 14:37:12
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback