Maj, 2011

2012-05-21 | 20:03:04

Nu när maj börjar gå mot sitt slut så kollade jag igenom arkivet från förra årets maj, maj 2011.

• Besökte London för första gången, det kommer blir fler besök dit kan jag lova!
• Resekamraterna i London, Tilda och Amanda.
• Hängde med min härliga kompis Hille på en brygga, bra dag det där.
• Fotade med Naemi, lånade hennes Nikkor 50mm f/1.8 och sen dess visste jag att det stod på inköpslistan!
• Var på utflykt med klassen, här är jag med mina fina vänner Jessica, Matilda och Emmy.
• Tog otoligt tråkiga och mörka självporträtt.. tog mest med den här bilden för att visa hur mycket mitt hår har växt det senaste året...


& sen som ni kanske ser, bytte tillbaka bakgrundsfärgen till grå, ljusrosa blev lite för mycket för mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefina bilder!:)

2012-05-21 | 23:22:26
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback