Lite babbel...

2012-11-08 | 20:09:46
Lite blandade bilder från lovet. (Mest för att jag inte hade något annat att skriva om eller bilder att visa)
Det var ju dock en vecka sen det var lov men jag tänker ändå summera mitt lov nu, haha. 
Ätit Hillevis vitchokladmousse med mango- & passionsfruktsås på (muuumsfilibabba) och i bakgrunder ser vi söta Jessica, shoppade med Hille på väla och med tjejerna på emporia, försökte vinna massa pengar med kusinen min (gick inte så bra...), blev bjuden på Jessicas mumsiga cupcakes och Hilles chokladbollar, fotade i regnet, hade en rolig pizzakväll med härliga kompisar, fotade lite självporträtt.
Denna veckan nu efter lovet har faktiskt gått väldigt fort, i helgen har jag många roliga saker planerade som bland annat kickoff med innebandylaget, trerätters hos Hillevi (början av vår "halv 8 hos mig", wiho) och även innebandymatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback