En otroligt kall tisdag

2012-10-09 | 20:51:02
Lite bilder från instagram (felajcia) alla bilder är tagna med samsung galaxy s3
Min kompis Rebecca snodde min mobil & vi fick skåda hennes näsborrar.... ll jag var (är fortfarande!!) glad för att vi vann första innebandymatchen i söndags ll me ll fotat alla fina höstfärger ll firat pappa som fyller år imorgon ll klassfotot (dock var det ett tag sen men ändååå) ll velat köpa denna otroligt snygga kavaj på hm ll gick med i en tävling på instagram där temat var bokeh ll velat klippa min kompis Amandas armband (haha) ll haft på mig min mysiga missonihalsduk ll
Just nu är jag så himla trött och seg, ändan sen jag kom hem vid 4 så har jag räknat matte, har prov imorgon och vill bara slänga boken i soptunnan och aldrig mer behöva räkna matte. Nu ska jag slänga iväg matteboken och hoppas att de svenska hollywoodfruarna kan få mig på bättre humör, hejsvejs!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\

Jag har en fototävling på min blogg just nu, vinsten är ett presentkort från johanpixels.. intresserad? Här hittar du en direktlänk :)
http://byyemelie.blogg.se/2012/october/fototavling-i-samarbete-med-johanpixelsse.html#comment

2012-10-12 | 19:11:38
URL: http://erikssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback