Fina Elina

2012-09-09 | 11:51:49
Nikon D90 + Nikkor 50mm f/1.8G ll Foto&Redigering: Jag ll Modell: Elina
En bild som jag tog på min fina kompis samtidigt som dessa och dessa bilderna. Gillar bilden riktigt mycket dock att jag har fått redigera den ganska mycket för att det var så mörkt ute när jag tog den, men jag tycker inte det märks så mycket! 
  & som ni ser så har jag nu fixat en del av designen igen, Naemi fixade bakgrunden för det orkade inte jag (haha, tack!) och headern gjorde jag nu imorse och ska fixa med menyn nu. Så vad tycker ni änsålänge? :)
 

Kommentarer
Postat av: M ä r t h a . V

Skitfin design alltså! :D

2012-09-09 | 14:49:31
URL: http://www.mvphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback