Mörkt

2012-09-18 | 16:50:53
Nikon D90 + Nikkor 50mm f/1.8G ll Foto/Redigering: Jag ll Modell: Hillevi
Några bilder från i lördags när jag fotade Hille, lite annorlunda bilder från vad jag brukar ta. Men jag gillar de hårda kontrasterna, det svartvita och just att det är så mörkt! vad tycker ni?
   Jag har faktiskt haft studiedag idag, fast jag ska erkänna, jag har inte studerat ett dugg (dock kommer det ändras inom 5 min, då ska jag slänga mig över matteboken och samhällskunskapen) men då kanske jag ska säga vad jag har gjort, jag har sovit länge, slappat, kollat på tv, ätit, varit en runda i stan och fikat med fina Marthina och pratat om roliga saker hihi och även haft en trevlig pratstund med Elina på bussen hem. Bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: A N N A - FOTO & MODE

Galet fina bilder!

sv:Javet! Och dörren är där kameran står! haha, jag får göra det!! :)

Kram

2012-09-18 | 20:38:30
URL: http://gustavssonanna.devote.se
Postat av: Malin

Otroligt fina bilder!! :)

2012-09-19 | 16:31:36
URL: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback