goofy, happy, cheesy and the "I don't get it.."

2013-04-18 | 21:25:28
Nikon D90 + Nikkor 50mm f/1.8G ll Foto/Redigering/På bilden: Jag
Ja, som någon kanske vet så var jag med i en fotogrupp innan och vi hade ett tema i mars som var att man skulle presentera sig själv MEN det verkar som att denna gruppen har lagts ner så jag tänkte visa bilden ändå!
Försökte komma på 4 sidor av mig själv som hade varit kul att fota och ja, såhär blev det! Knäpp, glad, och cheesy kan man ju översätta med typ löjlig eller ja bilden visar ju vad jag menar ;) och den dumma blondinen!
   Fredag imorgon igen, veckorna bara ruuusar förbi! Så himla skönt. Nästa vecka är det NP svenska meeen det händer en massa kul den veckan så det ska nog bli bra ändå :) 

Kommentarer
Postat av: Swebloppis

Hej.
Kolla gärna in min blogg bloppis som jag nyss startat. Snälla följ mig på Bloglovin. Kommer att sälja en massa bra kläder och saker till bra priser. Har även en bloppis på instagram som jag startat. Följ gärna den för där kommer det komma mer uppdateringar.

2013-04-19 | 21:31:15
URL: http://swebloppis.blogg.se
Postat av: annie

Hej! Har en Veckans blogg igång nu och skulle va superkul om du ville vara med! Direktlänk --> http://anniehjelm.blogg.se/2013/april/veckans-blogg.html#comment
Förlåt om du inte gillar reklam.
Hoppas du får en bra dag!

2013-04-28 | 19:02:40
URL: http://www.anniehjelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback