back to school

2013-08-18 | 17:29:00
Imorgon börjar jag skolan igen. Ska bli kul att träffa alla klasskompisar och komma tillbaka till mina gamla vanor. Konstigt nog har jag saknat att pendla en timme fram och tillbaka varje dag. Det är faktiskt skönt att sitta på bussen/tåget och lyssna på musik och bara tänka. Det ska också bli kul med lite nya ämnen, mediaämnena som jag har sett fram emot kommer äntligen. Så det enda som är kvar nu är att säga hejdå till detta fantastiska sommarlov som troligtvis har varit en av de bästa somrarna i mitt liv än så länge och säga hej till skolan och Sa2b!

Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper

Fina du!

2013-08-18 | 20:47:20
URL: http://tappercajsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite stelt leende kanske?

Svar: Tack detsamma Anonym :* fint namn du har btw
Felicia Lilja

2013-08-18 | 21:25:49
Postat av: Anonym

Tack, kan tyvärr inte säga det samma...


Svar: Ursäkta men vem är du?
Felicia Lilja

2013-09-17 | 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback