Graffiti wall

2013-12-17 | 17:58:38
Nikon D90 + Nikkor 50mm f/1.8G En bild på Hillevi från i somras.
Kan ni fatta det? En vecka kvar till julafton. Jag kan inte fatta det, känns som det fortfarande är oktober. I skolan märker man dock att det snart är lov, hur mycket läxor som helst. Jaja, bara två dagar kvar att stå ut sen är det julavslutning och jag och mina buddies har bokat bord på en resataurang i stan och vi planerar att äta tills vi rullar fram. Till helgen ska jag äntligen få träffa mina bästisar, vi har inte setts nu allihopa på flera veckor och jag saknar dem så mycket. Ska bli så kul att träffa dem!!
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snygg bild!

Svar: sv: tack så mycket!
Felicia Lilja

2013-12-18 | 14:42:55
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Tove Kjaerran

Grymt snygg bild :)

Svar: Åh tack så mycket!
Felicia Lilja

2014-02-17 | 22:29:45
URL: http://tovekjaerran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback