Årsresumé 2012

2013-01-01 | 17:43:03
I januari åkte jag mycket skridsko och tvingade min bror att fånga mina "skridskoskills" på bild, haha. Hängde med min bästa nästkusin Ebba. Fotade med tjejerna. Hängde med min fina kusin Naemi.                                        
I februari fortsatte jag att åka mycket skridsko, här dock med liite mer kläder. Visst är jag och Hille snygga med våra termobyxor?? Fotade självporträtt i vårt nymålade vardagsrum. Fick våra skoltröjor. Kämpade med att få en cool bild på Hilles katt, det tog ett tag men jag fick den!
 
Började använda min älskade skinnjacka igen. Fotade tvillingarna Hillevi & Håkan i solskenet. Hittade de första blommorna i farmor & farfars trädgård. Åkte på innebandycup i Jönköping, alltid lika roligt!
 
Köpte min fina rosa/gröna innebandyklubba. Fyllde 16 och firades av mina bästa vänner, tårtan hade Hille bakat! For till Malmö för SM finalerna i innebandy. Köpte hyllor på ikea och hängde på min vägg och var jättenöjd med dem (är det fortfarande! hehe). Fortsatte planeringen av vår avslutningsbal/fest, här är en bild på inbjudningen. Fotade självportätt och var glad hela tiden.
 
Den riktiga värmen kom, gick promenader med Hille och Neo. Fotade Hille på ett maskrosfält, den bilden är nog en av mina favoriter från 2012! Åkte på kulturresa till Lund/Malmö med alla nior, bra dag det där! Fotade ännu lite fler självportätt. Åkte på läger utanför Ängelholm med klassen. Gick runder i mina ballerina.
 
Juni var lätt den bästa månaden. Fotade Amanda när hon konfirmerades. Gick på bal, den kvällen blev så otroligt lyckad. Gick ut grundskolan och grät nog nån tår. Drog till stugani Halmstad med tjejerna, åh jag vill bara dit igen nuuu! Fotade med bästa Naemi. Firade midsommar i fina kransar med de bästa. Hängde med Hille på en av våra favoritbryggor.
 
Åkte till Mallorca med familjen. Solade. Fick äntligen min bror att byta profilbild på facebook (bilden längst upp till vänster) Hängde med Hille i Halmstad. Åkte utomlands själv för första gången med bästa Naemi. Schweiz blev resemålet där vi bodde hos Naemis moster och hängde med hennes son, coola John.
 
Skaffade mig en ny mobil. Fotade Hille bland en massa blommor. Utnyttjade våra sommarkort till max och åkte på en rejäl skånetripp till bland annat Båstad & Lund. Njöt av de sista dagarna innan jag skulle börja gymnasiet.
 
Fotade med mina bästa vännner. Tog denna megahäftiga bilden på fina Jessica. Åkte på läger med nya klassen, fick många nya kompisar. Två av dem längst ner, Rebecca & Amanda. Bakade muffins.

Fotade Hille, Håkan & Neo. Ännu lite fler självporträtt. Fångade höstens färger på bild. 

Tog häftiga paraply bilder med bästavännerna. Var taggade för att se sista Twilightfilmen. Påbörjade våra "halv 8 hos mig"-middagar.
Snön kom, men stannade inte så länge. Fick en uppgift från skolan att göra ett omslag till en novell som vi själva hade skrivit och detta är mitt resultat. Fotade självportätt i snön. Firade jul. Byggde snyggaste pepparkakshuset. Firade in det nya året med mina bästa tjejer, älskar er så otroligt mycket, helt sjukt vad bäst ni är! 
 
2012 har varit ett mycket bra år, sista terminen av grundskolan var megabra och att gymnasiet har börjat såhär bra gör inte saken värre! Och världens största plus är att jag och mina fem närmsta vänner lyckats hålla ihop nu även fast nästan ingen av oss går i samma klass/skola, det visar verkligen att vi hör ihop! Är riktigt taggad inför detta nya året (särskilt s!esta om 149 dagar, haha), 2013 jag hoppas att du blir ännu bättre än 2012!

Kommentarer
Postat av: M ä r t h a . V

Superkul årsresumé! Fina bilder & bra text :D

2013-01-01 | 19:50:17
URL: http://www.mvphotos.blogg.se/
Postat av: Cajsa Tapper

Så fina bilder!! God fortsättning Felicia :D

2013-01-02 | 15:10:54
URL: http://tappercajsa.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt, många fina bilder!! :)

2013-01-02 | 16:45:30
URL: http://summershadow.blogg.se
Postat av: ragdis

härliga bilder! :)

2013-01-13 | 16:25:49
URL: http://ragdisontheplanet.blogg.se/
Postat av: Rebecca

det ser ut som ett bra år! :)

2013-01-13 | 17:34:46
URL: http://rebeccanfoto.blogg.se
Postat av: PRINSEN

Duktig du är med kameran!

Men mest tycker jag att du har ett fett namn, jag heter också FELICIA LILJA. Haha!:)

2013-01-20 | 17:24:05
URL: http://PrinsCharmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback