Porträtt

2013-06-04 | 20:28:13
Nikon D90 + Nikkor 50mm f/1.8G + reflexskärm på de flesta
Nu i student och avslutningstider har jag faktiskt en del fotograferingar bokade, en utspringning, studentbilder, balporträtt, röda mattan bilder, min gamla skolas avslutningsbal och så vidare! Är riktigt taggad inför alla fotograferingar och det ska bli jättekul, hoppas på bra väder bara!
   Så för att få lite inspiration av mig själv och för att kanske få fler fotograferingar bokade (maila isåfall [email protected] eller skriv ihop ett meddelande på facebook!) så samlade jag ihop några av mina porträtt som jag tagit under 2012/2013! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

när du tog de bilderna, använde du mest manual elr auto? :)

Jättefina bilder!

Svar: Tack du! Jag använder alltid fullt manuellt när jag fotograferar, alltid! :)
Felicia Lilja

2013-06-05 | 16:36:14
Postat av: Ida

Fina bilder! :)

2013-06-06 | 23:20:23
URL: http://nikonsaklick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback