Bilderna som inte blev som de skulle

2013-03-19 | 19:32:19
Okej, en helt vanlig tisdagskväll som denna satt jag mig och började bläddra igenom mitt arkiv. Jag har hittat så himla många bilder som ser helt mobbade ut men i och med att jag är så snäll så kommer jag inte lägga ut någon av dessa här (varsegod hille) Men iallafall, dessa fyra bilderna... ja de blev inte som de skulle.
Jag har visat andra bilder från samma tillfälle som dessa bilderna är tagna flera gånger. Ja, vi kan väll säga att jag har en tendens att endast lägga upp de bilder som jag tycker är bra, och det är väll inte så konstigt?
Bild 1 Midsommar 2012, det hade regnat och solen kikade fram. Myggorna kikade också fram, eller kikade och kikade snarare attackerad oss.
Bild 2 En glad Felicia försöker ta lite seriösa självporträtt, det slutar alltid med en hög av bilder som liknar denna...
Bild 3 I Båstad, Hille bestämmer sig att hoppa från stenen och ner i vattnet... ja ni ser ju hur det slutade.
Bild 4 Brygghäng i början av sommarlovet, ingen kommentar.
 
Vad som händer i mitt liv annars nu då? 
Jo, längtar ihjäl mig till påsklov, siesta och sommarlov • Slutar halv 2 istället för 3 imorgon • Är ledig på torsdag • Åker på innebandycup i Jönköping i helgen (så satans kuuul!) • Har inte så mycket läxor kvar fram tills påsk nu, skönt • Nej, nu ska jag ut och gå i kylan, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ELLEN SVENSSON - foto-mode-vardag -

Jättefina bilder!

Jag älskar din blogg, jag har också en kamera, en nikon D3000 och ett autofokusobjektiv till. Jag undrar om du har några tips så det blir ljusa och starka bilder?
Tacksam för svar! :)

2013-03-24 | 13:03:28
URL: http://eellensvenssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback