may last year

2013-05-01 | 19:43:02
Avslutade april och påbörjade maj på det bästa sättet. Först grillade jag med mina bästa kompisar, käkade apgod nutellatårta (som duktiga Hilley hade gjort) & asgoda oreokakor som Marreman (Marre fyller 17 idag dessutom!) hade gjort! Sen kom några killkompisar från gamla klassen/parallelklassen och vi spelade kort och snackade om allt möjligt! Bästa kvällen på länge!!
   & nu, lite bilder från maj 2012:
Kulturresa med dåvarande klassen, fina Jessica på bilden.
Ännu en bild från kulturresan & ännu en fin person, Hillevi.
Tilda & Amanda på Amandas konfirmation.
Åkte på läger med dåvarande klassen, mysigt.
Naemi fotade mig med denna kransen, det slutade med att jag fick några bilder på henne också!
Detta måste varit den varmaste dagen i maj, då fotade jag Hillevi och fick en massa bra bilder!
Såpbubblor, såpbubblor, såpbubblor!
 
& juste, jag fyllde ju 17 i måndags! haha :)

Kommentarer
Postat av: Naemi Rosander Photography

haha den bilden har jag icke sett förut!

2013-05-04 | 18:03:07
URL: http://nrosander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback