fading away

2013-10-06 | 19:20:47
Nikon D90 + Nikkor 50mm f/1.8G 
Fotade Naemi lite snabbt på balkongen i Kroatien, hon stod och slängde med en gardin så jag knäppte några bilder! Trixade fram lite penseleffekt efteråt i photoshop, tycker det blev ganska bra!
Har haft en riktigt härlig helg, häng hos Jessica i fredags med de bästa. Lördag drog jag och Elina till liseberg, åkte balder och kanonen för första gången och jag bara älskade det. Idag har jag fixat med bilder, tittat på Devious Maids, övningskört, skrivit idrottsuppgift och nu ska jag titta på Awkward. Bra helg, japp!

Kommentarer
Postat av: Naemi Rosander Photography

haha vad har hänt med kinden? helt lila!

Svar: hahhaha såg inte ens det! Kan vara penslen!
Felicia Lilja

2013-10-07 | 10:53:08
URL: http://nrosander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback