Bäst helt enkelt

2013-09-05 | 19:50:47
Nikon D90 + Nikkor 50mm f/1.8G + Nikkor 18-105mm 
Jag och mina vänner gillar att fota gruppbilder så jag tänkte varför inte samla ihop lite gruppbilder som vi har tagit det senaste året? Det är så kul att nu i efterhand titta på alla bilder vi har tagit, inte bara för att se hur mycket vi har förändrats men också att komma ihåg allt roligt vi har gjort. Ska avsluta detta inlägget med att skriva att jag är så otroligt glad att jag har så bra vänner, vi har hållt ihop ett tag nu och jag hoppas att vi kommer vara vänner föralltid. Mycket kärlek till er ♥

Kommentarer
Postat av: Daniel Tängerfors

TRODDE DET VAR JAG SOM VAR BÄST

Svar: du är också bäst danne
Felicia Lilja

2013-09-08 | 22:02:15
URL: http://danielsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback