Summerar september med mobilbilder

2013-09-27 | 22:22:53
 
1. Mina galna klasskompisar // 2. En glad Felicia som drar konstigt i håret // 3. Vi flög mot varmare breddgrader
 
 
1. Jag och Mollie var heta på restaurangen // 2. Mollie, jag och Felix framför bergen i Makarska // 3. Trotsade min höjdskräck och åkte parasailing
 
 
1. Åt redbullglass, ja den ni! // 2. Hittade gamla bilder på mig och brorsan // 3. Fick se årets klassfoto, bästa klassen
 
 
1. Iklädd mina kära vans // 2. Studiedag i måndags så drog till Malmö med tjejerna // 3. Det började bli kyligt ute så försökte värma upp med lite varm dricka från bagels
 
 
1. Gillar att klä mig i höstkläder // 2. Råkade smälla i fingret i en vägg så har troligtvis stukat den, tur att det var långfingret har gjort så som jag gör på bilden hela dagen haha snällt va? // 3. Spelade in ett radiorepotage i skolan idag känns otroligt konstigt att höra sin röst sådär! Men jag tror att mitt och Cajsas repotage kommer bli en succé, eller? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback