.

2010-12-05 | 13:00:00
 
Jo, Felicia Lilja heter jag. En glad och kreativ 17-åring som är född våren 1996 och sedan dess har jag varit bosatt i en liten by mitt i härliga Skåne. Jag går mitt andra år på gymnasiet, samhällslinjen med mediainrikting.
På fritiden fotograferar jag, är med mina kompisar, spelar innebandy, tränar, lyssnar på musik eller shoppar. Stor kärlek för mina underbara vänner, vitt, lockigt hår, vita blusar och bonaqua päron.

Jag...

.. är hela 181 cm lång.
.. har en lillebror, Felix 15 år
.. älskar converse!
.. vet inte vad jag vill jobba med när jag blir stor
.. vill bo utomlands något år i mitt liv 
.. älskar att resa, men att flyga är dock inget jag föredrar men är inte lika rädd för det som jag var förr!
.. tittar alldeles för mycket på tv (favoritprogram: pretty little liars, carrie diaries, revenge, once upon a time, desperate housewifes, gossip girl, glee osv. )






Trackback