en toppendag!

2011-04-14 | 18:46:29


Nikon D90 + 18-105mm
Foto, redigering & på bilden: Jag

Tycker att bilderna blev lite häftiga, roligt med lite färg! Vad tycker ni? :)

Var på Mcdonalds
 och käkade igår, och fick med mig hem på ballonger! Två av mina kompisar tycker jag är jäätte töntig för att jag tar dem, men hallåå? Jag är ett barn som gillar ballonger, de är ju gratis så varför inte? ;) Dagen har faktiskt varit great, hade två läxförhör. Gick super på ett av dem och det andra kändes bra! Så toppendag idaaag. Fredag imorgon, YES! Sen är det LOV, LOV, LOV!

Nu ska jag fortsätta skriva på min praorapport, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: NRphotos

haha, du är för tokig du! ;)

sv; haha, det är klart vi är, jag skulle skrivit: två fotonördar från skåne istället ;D tack du! jag ska foota masssor och änu mer än massor! :D <3

2011-04-14 | 20:15:29
URL: http://naemirosander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback