Konfirmation 16 april

2011-04-17 | 16:34:32

Först en bild som Hilles bror tog med min kamera, jag tyckte denna bilden blev mycket lyckad må jag säga! :) Fick fin, fina blommor från våra kära kompisar, som jag & Hillevi (längst bort till höger) håller i!

 
Tog även lite kort på smyckena jag fick, tomas sabo armband med en berlock, guldhalsband med kors & hjärta, armband med ringar och ännu ett armband med typ 'diamanter' eller vad man kallar det, haha! Fick även lite blommor och pengar. Är mycket nöjd med dagen, det ska jag säga! :D

Idag har jag slappat, fotat och redigerat bilder. Påsklov nu också, ASNAJS! Håller på att pilla på den ny design också, är så trött på denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback