My weekend

2011-04-03 | 19:53:16

Som ni kanske har märkt så har jag haft en lite bloggpaus, eller vad man kan kalla det har inte rört datan sen i onsdags. Skönt att slippa ibland faktiskt! :) Så jag har gjort en liten översikt över vad jag har hittat på de senaste dagarna.

1
. Torsdag: Fick hem bilderna som jag beställde, sitter fint på min vägg nu! (Y)
2. Fredag: Hollywood tema i skolan, så jag lockade håret, hade lösögonfransar och min bror beskrev mig som Maria Montazami...
3. Fredag: Innebandyavslutning, iom att jag är både tränare & spelare så fick jag dubbelt upp med saker! Haha, av den 'riktiga' tränaren fick jag alltså 2 biobiljetter som tack för att jag hade hjälpt henne (Taaack!), en stor korg med massa saker av spelarna, blommbukett av föreningen, träningspris, & lite till.. ni kan ju undra hur det gick när jag skulle cykla hem med alla de sakerna, haha!
-- Lördag: shopping.. bilder kommer!
4. Söndag: Mormor&Morfar firade guldbröllop i stugan. Myysigt!
5. Söndag: Även i stugan, eller Halmstad. Fotorunda med Naemi kuusin! :)

Då fick ni reda på vad jag har hittat på i helgen, just nu sitter jag och redigerar massa bilder från idag. Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: E L I N

hej!

nu har jag en frågestund på min blogg, skulle vara kul om du var med och skrev en eller flera frågor!

kram

2011-04-04 | 18:43:01
URL: http://aphotostory.blogg.se/
Postat av: Tove

bra vecka!:D

2011-04-04 | 20:38:59
URL: http://tovekareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback