rain, rain, rain

2011-04-06 | 20:08:12

Har inte haft tid att blogga den senaste dagarna heller, har inte orkat sätta mig framför datan. Men nu har jag laddat upp med massor av awesome bilder som kommer visas under en tid nu.
Dagen har varit seg, på onsdagar har vi bara massor av dubbeltimmar. Efter skolan så stannade elevrådet kvar i skolan, vi käkade pizza & tittade på film (grown ups) i aulan på stoor bild. Haha, projekter. När filmen var slut så väntade jag bara på att ljusen skulle sakta ljusna, (som det gör i en biosalong) men nej! Haha.

Nu ska jag och mamma ut och promenera en runda, vi hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: JENNIFERFOTON

Åh vilket fint foto :D

2011-04-08 | 17:10:01
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback