It's friday

2011-08-12 | 21:58:44

Nikon D90 + Nikkor 18-105mm f/5 1/60 ISO2000
Foto/Modell/Redigering: Felicia Lilja (jag)

När jag
kom hem ifrån staden så passade jag på att ta lite självporträtt, det var ganska mörkt i mitt rum med det gick ganska bra ändå tycker jag! Jag ville bara berätta att jag ääälskar tv-kanalen TLC, det finns massoor av bra program, som tex. Cake Boss (äälskaaaar), Jon&Kate+8 (eller Kate+8 som det heter nuförtiden) och maassaaa meeer! Haha, nu undrar ni säker? Ja, okej.. Jag är trööttt! men måste titta på tårtdekoratörerna (även det på TLC), hihiiii.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en liten fråga och det vore super kul om du hade lust att svara på den! jo, jag undrar hur länge du har bloggat på denna blogg! :)

2011-08-12 | 23:16:58
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback