you light up my world

2011-12-14 | 21:22:26

Nikon D90 + Nikkor 18-105mm
Foto: Jag
Bilden är tagen på Cypern, tyckte vi behövde lite värme i kylan (fast egentligen är det inte så mycket kyla? Hallå, snö var är duu?) Det känns som om att jag skriver detta i nästan varenda inlägg nu för tiden, att tiden går så himla fort! Jag har inte insett ännu att det är jullov och julafton nästa vecka. Oj, det är den 14 december? Det var ju nyss den 1:a? haha

& detta måste jag säga, när jag gick hem från skolan idag så regnade det ganska mycket. Jag går där med musik i öronen och luvan över halva ansiktet och plötsligt känner jag att massor av vatten träffar mina ben.. tittar upp och ser en bil med en husvagn som precis körde förbi mig. Jävla vattenpölar assååå! var bara tvungen att påpeka det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Riktigt fin bild!! :)

2011-12-14 | 22:09:08
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback