NY DESIGN!

2011-02-20 | 18:43:34
Nu är den äntligen uppe, fast den är inte riktigt klar än.. Måste fixa lite med bakgrunden och lite annat små pill. Fast jag ville så gärna ha den nu, för min andra var ju bara fööör tråkig. Haha! :)
Jag kan väll säga såhär, jag hade blivit super duper glad om du lämnade en kommentar om vad du tycker om den nya designen, ge tips till mig om hur jag kan göra den bättre eller om du är så generös, lära mig gör riktigt jäkla coola designer! tack på förhand :) ♥

~ Nu ska jag gå och titta på Top model och sen blir det No ordinary family! :D



UPPDATERING: menyn ser konstig ut i inläggssidan (där du kommenterar), orkar inte fixa det nu. Gör det nån annan dag!


Kommentarer
Postat av: Madeleine [FOTO]

Hej! Nu har jag dragit igång en fototävling på min blogg där du har chansen att vinna en valfri IR-fjärr från tvspelsweb.se. Temat är din bästa porträttbild.



Kolla in min blogg för mer information om du är intresserad! :-) Kram

2011-02-21 | 17:22:11
URL: http://photobymadeleine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback