don't go breaking my heart

2011-10-05 | 20:52:45

Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8
Foto: Naemi Rosander På bilden/Redigering: Jag
En bild som Naemi
tog på mig i söndags, jag tycker själv att den blev ganska bra! :) Måste bara säga detta, vi tittade på en film i ca. 5 lektioner idag. Schindlers list heter den, handlar om en man som hjälpte ett gäng judar under andra världskriget. Jätte bra film, fast otroligt hemsk att se, och att den är verklighetstrogen gjorde att jag verkligen tänkte in mig i deras situation och om jag och min familj hade varit där. Hemsk, men värd att se!
Okej, nu ska jag muntra upp igen, haha! 43 dagar kvar tills Breaking Dawn del 1 har premiär, åhh! I caan't waaait!

Kommentarer
Postat av: NRphotos

du är så fiin! <3

2011-10-05 | 23:12:44
URL: http://naemirosander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback