Fireworks

2012-08-26 | 21:15:00
Nikon D90 + Nikkor 50mm f/1.8G ll Foto/Redigering: Felicia Lilja (jag)
Jag har ett mycket stort problem, som ni ser har jag en helt annan design nu och jo det beror på att min förra bara kraschade oh försvann på något konstigt sätt.. Så jag fixade ihop något lite enkelt, får se hur jag gör senare om jag fixar en ny blogg eller försöker fixa denna, jag får se. 
   Men iaf, bilderna tog jag när jag var i Schweiz i somras. Det var deras nationaldag och det firades bland annat av detta mega stora fyrverkerishow. Har en hel del bilder på fyrverkerier nu, men dessa tre här ovanför är mina favoriter! Min allra största favorit är den första, vilken är din?

Kommentarer
Postat av: A PHOTO STORY - Elin Fredriksson

Den nya designen är ju hur fin som helst?! Jättecool :)

2012-08-26 | 22:43:05
URL: http://aphotostory.blogg.se
Postat av: Cajsa Tapper

Så fina bildrr!!! :D

2012-08-27 | 08:44:33
URL: http://tappercajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback