Bye June, hello July!

2012-07-01 | 17:33:03
Då var första sommarmånaden över, eller kan man egentligen kalla den sommar? Vädret har ju inte alltid varit på topp men visst har man fått några riktigt härliga sommardagar! Här ovanför ser ni lite höjdar dagar från den gångna månaden. Hängt med kusinen, haft spexfoto i skolan, gått på bal, slutat nian (jag och min lillebror på bilden), fotat självporträtt i skogen, chillidillat med Hille, hängt med bästa nästkusinen, fotat Amanda, firat midsommar med mina fina vänner, varit på semester i Halmstad med mina vänner, fotat min lillebror när han åkte vattenskidor och fotat massor!

Kommentarer
Postat av: cajsa tapper

Hur gammal är din lillebror? :)

Svar: 14 :)
Felicia Lilja

2012-07-02 | 09:30:02
URL: http://lovelycajsa.blogg.se
Postat av: Erica

Härliga bilder det var! En sommarkänsla fick man av allt det gröna i bakgrunden också!

Svar: tacktack! :)
Felicia Lilja

2012-07-13 | 18:41:59
URL: http://ericatalven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback