TWPC - Rädsla

2012-07-19 | 18:02:57
Nikon D90 + Nikkor 18-105mm ll Foto/Redigering: Jag ll På bilden: Hille + Jag
Denna veckan var temat rädsla, jag valde en av mina egna rädslor mörker. Jag lekte lite med långa slutartider och ett stort svart skynke. Och ja det här blev resultatet! 
  Har knåpat ihop en ny design idag, dock inte så jättestor skillnad men! Och min meny har hoppat ner, får inte den att hoppa upp igen.. testat wrapper, minska den men det funkar inte.. någon som har något tips? :)

Kommentarer
Postat av: Elin :)

man ska göra wrappern så stor att bredden på menyn och content +paddingen får plats där i :)

Svar: Jadu, har testat det innan men tack för tipset! Du vet inte vad det annars kan va? :)
Felicia Lilja

2012-07-20 | 09:17:06
Postat av: F E L I I C I A L I N N E A

prova att göra content lite mindre! :D

2012-07-22 | 17:29:28
URL: http://feliicialinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback