Halmstad & fotbollssnack

2012-06-29 | 22:46:40
Nikon D90 + Nikkor 50mm f/1.8G
Home sweet home säger jag, eller nått! Har haft 5 toppen dagar med fyra fina vänner i min stuga i Halmstad. Vädret har inte varit toppen men igår hade vi riktigt stekar väder, idag är jag kräfta typ.. haha! Har faktiskt fotat en del, bilderna får ni se senare!
   Imorgon hoppas jag att alla sitter bänkade framför tv:n klockan 14.00TV4 sport! Då ska nämligen Vittsjö (byn jag bor i) spela mot Tyresö! För er som inte vet så snackar jag om damalsvenskan ;) Detta är ganska stort för lilla Vittsjö som bara har 1600 invånare! Jag & Hille ska nämligen vara volontärer på matchen! Slutar detta inlägget med.. FORZA VITTSJÖ OLEOLEOLEE!

Kommentarer
Postat av: frukallgren.blogg.se

fina bilder :)

2012-06-30 | 11:49:53
URL: http://frukallgren.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina bilder!:)

2012-06-30 | 12:51:55
URL: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback